środa, 19 czerwca 2013

Candy..

...chce Wam podarowac ksiazke o krzyzykowym hafcie,Pieknie wydana , w twardej okladce z kolorowa obwoluta,.Jest po niemiecku, ale  to nie jest przeszkoda, poniewaz  schematy  sa pokolorowane i bardzo czytelne.A numery mulin ..hmmm.....cyfry przeciez na calym swiecie sa   takie same.
Mam takie ksiazki dwie ,. dlatego jedna bedzie nalezala do ktorejs  z Was.Zapraszam

A teraz kilka zdjec przykladowych, co znajduje sie w srodku ksiazki;



















Zasady Candy znacie.Trzeba dac komentarz pod tym postem  o checi udzialu w zabawie, powiadomic o  zabawie  na swoim blogu w pasku bocznym i dodac blog do ulubionych.
Losowanie  31 lipca 2013.
zycze Wam szczescia i udanej zabawy.


62 komentarze:

bozenas pisze...

Och :)po takie cudo staję w kolejce natychmiast:))i proszę opatrzność o szczęście w losowaniu:))pozdrawiam

Dorfi pisze...

Z ochotą wezmę udział w zabawie :)
Pozdrawiam
Dorfi
http://robotkowebajdurzenie.blogspot.com/

annamaria magda pisze...

Witaj ,
Tez stane po takie piekne rzeczy wszystkiego najlepszego Alicjo, ta muzyka zawsze tak na mnie pieknie dziala, super,
pozdrawiam cieplo i buziaki,
ania

Anstahe pisze...

Alu!Wygrać u Ciebie po raz drugi jest rzeczą niemożliwą. Ale od czego jest nadzieja? Pozdrawiam i ustawiam się w kolejce.

Nitki Ariadny pisze...

Jako maniak wzorów nie mogę sobie odmówić takiej gratki:) Staję w kolejce i trzymam kciuki... sama za siebie;)
Pozdrawiam!

Czarna dama pisze...

Ale cuda w tej książce. Oczywiście z ogromną chęcią zapisuje się na Twoje candy. Pozdrawiam :)

Haft i Patchwork pisze...

Piękne hafty, więc staję w kolejce. Pozdrawiam:)

Ewelina P pisze...

Cudnie byłoby wygrać, bo wzory piękne - już widzę siebie, jak je haftuję:) Zgłaszam się więc z haftyline.blogspot.com

Barbara Wójcik pisze...

A ja zaczekam aż będzie coś gotowego do wzięcia, bo sama nie potrafię, ale pozdrawiam wszystkie uczestniczki zabawy...

Marapuama pisze...

Mało prawdopodobne , bym wygrała to cudo(po tym zmasowanym ataku urodzinowym), ale podobno cuda się zdarzają, więc zapisuję się z nadzieją:))

JoAnna I.-K. pisze...

Piękne hafty, Alu, pozdrawiam! j.

Daniela pisze...

Już jestem i cichutko przycupnę w kolejeczce.Inspiracji nigdy dość, choć ostatnio szczodrze zostałam obdarowana!











Joasia W pisze...

Cudne Candy, oby tylko szczęście dopisało :) Pozdrawiam

Terenia pisze...

Piękna książka , w dodatku w znanym mi języku - z przyjemnością o takim prezencie pomarzę.
Pozdrawiam słonecznie !!!

Promyk pisze...

No nie, takie cudo, nie może mnie tu zabraknąć. Staję w kolejce i serdecznie pozdrawiam.:)

Aga J pisze...

oj po takie cudeńko będzie tłok,ale muszę i ja się ustawić.buziaki u mnie goraco i nic się nie chce robić!!!

Aleksandra Żurek pisze...

Z wielką przyjemnością stanę się szczęśliwą posiadaczką tej cudnej książki pełnej inspiracji. Może się uda :)
Pozdrawiam. Ola.

Wisia pisze...

Może i ja spróbuję ?? staję cichutko i..czekam na łut losu ;-)

Paula Paula pisze...

Pewnie jestem ostatnia w kolejce... Ale czasem ostatni bywaja pierwszymi:)

Stoje grzecznie w kolejce po ksiazke dla mojej przyszlej tesciowej(ktora uwielbia haft i zasypuje mnie potem tymi pieknymi obrazami-glownie maskami karnawalowymi)!!!

Paula

http://szycieidecoupage.blogspot.co.uk/

ashki pisze...

Grzechem by było nie ustawić się w kolejce po taką piękną książkę:)))

Kraina Alicji pisze...

Ustawiam się w kolejce.A nuż się uda... Pozdrawiam ciepło :)

Mangosia pisze...

Chętnie przygarnęłabym tę książkę:)

-mamon- pisze...

No cóż jak mawiają żeby nie narzekać na los, trzeba mu wyjść na przeciw, prawda?:)

Kornela-M. pisze...

Przystanę - może dzięki tej książce w końcu zmobilizuję się i spróbuję sama coś wyszyć :)
pzodrawiam!

Marta Truszkowska pisze...

Zgłaszam się, baner w pasku bocznym po lewej, bloga obserwuję od dawna :)

Magdalena R. pisze...

Oj, chciałabym, chciała :-)

Paulyntolyna pisze...

Książka jest piękna. Z wielką chęcią zapiszę się. może uda mi się:)

Anna M pisze...

pewnie że się zapisuję, krzyżyki są jezykiem uniwersalnym więc damy radę. Jeszcze żadnej książki nie posiadam w tej tematyce więc z miłą chęcią ją przygarne jak tylko szczęście mi dopisze .... pozdrawiam

eniutek pisze...

Witaj. Blog bardzo ciekawy a ,że pasję mamy taką samą więc chętnie będę tu częstszym gościem :) Na candy oczywiście się zapisuję i ustawiam w kolejce :) Pozdrawiam serdecznie

aborduurwerk pisze...

Każda książka o hafcie krzyżykowym jest niepowtarzalna i mile widziana. Jestem fanką haftów i chętnie się nią zaopiekuję. Pozdrawiam.

My preciousssss pisze...

Z chęcią wezmę udział w zabawie, był a bym zachwycona gdyby udało mi się wygrać taka pomocną książkę
Obserwuje jako My preciousssss
baner umieszczony na blogu http://siubzdziu.blogspot.com/
Pozdrawiam i zapraszam w odwiedziny :)

haftytiny@o2.pl pisze...

dla mnie każda książka na wagę złota, spróbuję i ja szczęścia:)
pozdrawiam

kryniafu pisze...

Dostałam namiar bo sama rzadko bywam w necie i czekam na czas kiedy to się odmieni. Książka cudna, chętnie odkupiłabym lub poszłabym na wymiankę ale skoro może być w prezencie to owszem staję w kolejce licząc na łut szczęścia. Pozdrawiam.

mam_i_ja pisze...

Coś pięknego! może uda mi się ją przygarnąć i wrócę do krzyżyków... to by była duża motywacja

Coronki&co. pisze...

Z wielką przyjemnością zostanę u Ciebie na dłużej.
Ten haft mnie bardzo kusi żeby się go nauczyć, więc może szczęście mi dopisze.
Pozdrawiam ,Marta

Qra Domowa pisze...

oj jak ja lubie marzyć:))a wygrac u ciebie ten cukiereczek...ach marzenie:)) Piekna i jakze zgodna z moimi zainteresowaniami:)))

bozenawdaniec. pisze...

Nie wiem jak tu trafiłam, ale dziękuję losowi, że mnie tu skierował. Język rękodzieła, jest językiem międzynarodowym, a wprawne dłonie potrafią porozumieć się bez słów, dlatego staję w kolejce i od dziś będę marzyć. Pozdrawiam i jeśli pozwolisz, zostanę u Ciebie na dłużej :)

zalesinka pisze...

Zapisuję się z przyjemnością. Książek z haftami nigdy dość. Pozdrawiam, Agnieszka

barbaratoja pisze...

Pokazałaś zawartość książki!
Ciężko będzie pogodzić się z porażką w razie nie wylosowania ;-)

pomieszane-poplątane pisze...

I jeszcze ja:)

magdusiaa pisze...

Ja tez chce!!!
Uwielbiam takie ksiazki
Pozdrawiam

Kinga Włudyka pisze...

Aż ślinka cieknie na taką nagrodę ;)
Oczywiście zgłaszam się.

Pozdrawiam, Kinga
http://zabawna-sztuka.blogspot.com/

kreciarobota pisze...

Ustawiam się w tym ogonku! Serdecznie pozdrawiam :)

Maria Wicher pisze...

Wrzuciłam jeszcze przecież chyba nie za późno na zabawę a ze książki kocham to i stanęłam w kolejce pozdrawiam Maria
acha banerek wisi u mnie a ulubiony blog to wiesz ze go bardzo uwielbiam

Sola ante el espejo pisze...

Great post and blog! Lets follow each other? Kisses.
http://www.solaanteelespejo.blogspot.com.es/

raeszka pisze...

Jako hafciarka i mnie nie może tutaj zabraknąć :).

Zapisuję się.

lapappilon pisze...

Hello!
I like your works! You are very smart! congrats!
I want to play with you, please enter my name...

http://lapappilon.blogspot.com/
lapappilon@gmail.com

with love

Hugs
Eva

Rószofa marzycielka pisze...

Zgłaszam się ;)
Baner jest tu: modelina-to-moje-zycie.blogspot.com
Obserwuję i pozdrawiam ;)

Ania Arbuzowa pisze...

Z wielką chęcią wezmę udział w zabawie! Haft xxx to ostatnio moja kolejna pasja!

eldorado142@wp.pl
szezlaczek.blogspot.com

pozdrawiam :)

ANA pisze...

Jestem chętna :)

Bernadett Rauski pisze...

Hello,

I would like to play.:)
Your game is on my sidebar,on the right,move the blog please.:)
http://petite-armoire.blogspot.com/
betikarauski@gmail.com

All the best.:)
Bernadett

Czarna Jagoda pisze...

Chętnie spróbuję szczęścia, bo śliczne wzory :) obserwatorką jestem dopiero od dziś, a gdyby mi szczęście dopisało, to proszę z nagrodą poczekać, bo do 6 sierpnia będę się urlopować
Pozdrawiam

zakrecona kurka pisze...

Kobietko kochana! Jaka wspaniała książka! O czymś takim marze... Ustawiam się w kolejkę i cichutko czekam na werdykt :)))))

anastazja pisze...

O ,jak dobrze,że wrociłam do Was.Jeszcze zdążę się zapisać ma kolejne Candy u Ciebie.A nuż tym razem....

Anna Kaczmar pisze...

Przepiękne wzory widzę w tej książce, a u mnie chęci są ogromne tylko właśnie inspiracji brak, więc do zabawy z miłą chęcią się przyłączam i ciepłe pozdrowienia z http://zwiatremipodwiatr-ana.blogspot.com/ załączam. =)

Grosik M pisze...

Chętnych co niemiara, ale ja też chcę spróbować szczęścia w tej zabawie :)

Elunia pisze...

U mnie każda książka na wagę złota więc z przyjemnością ustawiam się w kolejce i będę sobie marzyć.
Pozdrawiam serdecznie :)

Joanna pisze...

A ja na szarym końcu wszystko przez to, że wykasowałam sobie przez nieuwagę wszystkie ulubione blogi i teraz szukam po omacku tego co straciłam. Ja też chcę się z Wami bawić, jestem w doborowym towarzystwie. Pozdrawiam.

Monia Fioletowa pisze...

Marzy mi się taka księga czarów ;) Buziaki ;)

fiolety.blogspot.com

Anko pisze...

Kanwę mam, mulinę też, nawet tamborki posiadam, książka byłaby super inspiracją i motywacją do działania. Pozdrawiam i zapraszam na moje Złote Candy

Alojka pisze...

Z chęcią wezmę udział

Osowiała Sowa pisze...

Ufff... w ostatniej chwili i ja staję w kolejce :)