poniedziałek, 2 grudnia 2013

Pierwsza niedziela adwentu rozpoczela czas swiatecznych przygotowan..

..a poniewaz mam dzis wolny dzien , poszlam poogladac  sklepy., w ktorych mozna sie zapomniec.
Jadac  do centrum handlowego czyli na Mariahilferstrasse zobaczylam piekna szopke na wystawie   w aptece.Musze ja Wam pokazac.Bardzo orginalna i w calosci wykonana handmade.



Pojechalam do LEINER.To kolejny duzy i piekny sklep, w ktorym znajduje sie dokladnie wszystko,co chcialybysmy miec na choince.I podobnie jak w KIKA , zakochalam  sie w  tej najpiekniejszej choince, bo ubrana jest  na bialo.(Plus odrobina zlota)

Nie bylabym soba, gdybym  sobie   czegos nie kupila.Naturalnie dwa pudla cudnych bombek przywiozlam do domu.
Jedno pudlo, to bombki w takim dziwnym stozkowym ksztalcie..tu prezentuje  Wam jedna jako przyklad.Zdjecie mi cos nie wyszlo..no ale ok.

Oraz typowe  okragle bombki..tu na swieczniku, ktory tez tam kupilam.Pozostale ozdoby choinkowe, ktore kupilam , pokaze  jak  zawisna  na  choince.

Przypomnialam sobie  o mojej ubieglorocznej latarni , wlaczylam i...dziala!!!I nawet kolor swiatelek udalo mi sie uchwycic zblizony do orginalu.

Po drodze byl sklep ze slodyczami.. a tego ominac tez nie moglam no i naturalnie  cos niecos kupilam (na slodko)





i mietowo


To tyle z dzisiejszej  wyprawy  po ozdoby choinkowe.Teraz czas na kawe i musze wyciagnac maszyne  do szycia..czas zaczac juz szyc   drobiazgi  na prezenty  pod choinke.
Pozdrawiam milo wszystkich tu zagladajacych i dziekuje za  przesympatyczne komentarze.

11 komentarzy:

Beatrice pisze...

Piękna szopka i podoba mi się też bombka i latarnia.

Anonimowy pisze...

Czekoladkami się juz poczęstowałam bo uwielbiam takie miętowe - szopka jest cudowna ale bombki szałowe zwłąszcza to jakby o tureckiej wieży tak jakoś mi się skojarzyło ale jest bardzo piękna i ciekawy ma kształt pozdrawiam ciepło Maria

Anstahe pisze...

Witaj Alu! Powiało świątecznie, bo i szopka cudna, i choinka, i ozdoby.Śliczne też zakupiłas. Mnie ta atmosfera omija, mieszkam za miastem i od czasu do czasu gdzieś wyskoczę oko nacieszyć.

violi igłą malowane pisze...

Śliczne dekoracje i twoje bombki , mi się skojarzyły z cerkwią ,oj ciekawa jestem twojej ubranej choinki ,
Lubie lampiony i też teraz zapalam w jednym lampki ,,

Barbarossa pisze...

Prześliczny świąteczny nastrój na zdjęciach. Jak z powodu problemów jakoś nie potrafię się cieszyć, ale wiem, że spędzę święta z ukochanymi osobami i to dodaje mi trochę otuchy. Pozdrawiam Cię ciepło!

Ewa pisze...

Ale się zrobiło u Ciebie nastrojowo...bardzo już świątecznie. Śliczne te bombki i tyle słodkości nabyłaś.
Też mnie w tym roku bierze na podobne srebrno białe świąteczne ozdoby.
Pozdrawiam cieplutko

Przygody z drutami pisze...

Witaj,
ojej, bardzo cieplo i uroczo, bombki sa piekne, czekoladkami tez sie poczestowalam, bardzo smaczne, piekne rzeczy, a ta lampka urzekla mnie juz do konca,
pozdrawiam cieplo, ania

Barbara Bastamb pisze...

Ala, to taki magiczny czas...piękne dekoracje, ja będę robić w sobotę, jakoś mi na wszystko czasu brak /i chęci też/....pozdrawiam serdecznie...

Haft i Patchwork pisze...

U Ciebie już całkiem świątecznie. Pozdrawiam serdecznie:)

malowanekrzyżykami pisze...

Coraz bliżej Święta u Ciebie już zrobiło się Świątecznie, piękne dekoracje szykujesz na swoją choinkę . Pozdrawiam Elżbieta

Lady Lukrecja pisze...

Piękne to wszystko! Niby to tylko przedmioty, ale tworzące wspaniały klimat... :)