wtorek, 18 lutego 2014

Zdobycze

Witam Was milo...dzis wtorek, trwa wciaz moj weekend.Zanim zabiore sie za sprzatanie domu pokaze Wam co ostatnio udalo mi sie kupic na Flohmarku.
Grecki wazon , recznie malowany, nowy., wysoki na 30 cm.

Trzy pierscienie porcelanowe na serwetki(chyba sie od nich uzaleznilam, wszedzie widze pierscienie serwetkowe)

Moje  ukochane torebeczki haftowane (stare), na ktorych punkcie juz mam bzika.Ten rodzaj haftu czesto spotykany.

I druga, inna , z pieknym zapieciem.


Jest wiele inych rzeczy ale nie obfocone,  beda w nastepnym poscie..Do greckiego wazona musze kupic kwiaty  a torebeczki musze jakos zakonserwowac, zapakowac w pergaminy i dolozyc do kolekcji.

Zycze Wam udanego tygodnia.Odezwe sie niebawem.Dziekuje za  wszystkie komentarze .

W przyszlym poscie  oglosze  wielkanocne Candy.Juz dzis zapraszam.

13 komentarzy:

MariaPar pisze...

Torebeczki faktycznie są przepiękne.
Pozdrawiam ciepło

ula pisze...

Ale udane polowanie :) jak byłam pierwszy raz we Wiedniu trafiłam na mały targ staroci i szpargłów na Schweden Platz albo w okolicy, tam gdzie te dobre lody mają i było tam cudeniek,. a ja biedna jak mysz kościelna, kupiłam sobie za 1 euro szklana sowę i ceramiczny domek Bollsa do mojej kolekcji ale i tak byłam szczęśliwa ;))
buziaki!

Unknown pisze...

Wazon piękny!

malowanekrzyżykami pisze...

Zakupy bardzo udane , wszystko jest piękne , torebeczki cudne :)

barbaratoja pisze...

Torebeczki są cudne. Świetne zakupy.

BasiaW pisze...

Bardzo bym chciała Alicjo zobaczyć Twoją kolekcję starych torebek- cudowna sprawa- uwielbiam takie rzeczy! Pozdrawiam bardzo...

ANA pisze...

fajne zdobycze:)

Anonimowy pisze...

Ach Alicjo wazon i obręcze na serwetki są piękne ale torebki zwariować można na sam widok - jak ja uwielbiam takie rzeczy wspaniałe zakupy masz szczęście bardzo jestem ciekawa całej twej kolekcji buziaki ślę Marii

monicja65 pisze...

Zdobycze wspaniale.Targi staroci uwielbiam i regularnie odwiedzam.Rzeczywiscie sa to miejsca gdzie mozna znalezc takie drobiazgi o ktorych sie marzy.Ja ostatnio poszlam na calosc i kupilam stary dworski kredens.Teraz zbieram sily na jego odnowienie.pozdrawiam serdecznie

Ola pisze...

Piękne zdobycze
Też jestem uzależniona:) chociaż ciągle sobie powtarzam "dość" do następnego razu
Pozdrawiam

Beatrice pisze...

Ach, zazdroszczę tych torebek, szczególnie ostatniej :)

Haft i Patchwork pisze...

Potrafisz wypatrzeć skarby, cudne torebki:)

Unknown pisze...

uwielbiam takie zakupy!!!wraca po nich człowiek jak nowy!!