sobota, 12 listopada 2016

Obiecalam Wam,

ze bede pokazywac, jak u mnie postepuje dekoracja mieszkania na czas Adwentu.
A poniewaz dopadl mnie dzis "dzien leniucha" (ostatnio czesto tak mam) i nie chce mi sie ani szyc, ani haftowac ani prasowac,postanowailam poustawiac  czesc moich dekoracji adwentowych w moim  skromnym, malym  mieszkanku.
Zdjecia pochodza z pokoju dziennego, sypialni i kuchni.
Caly karton  wciaz jeszcze nie rozpakowany  czeka na nastepna odslone.
Tak wiec zaczynam od brokatowego motyla .


















Nie sa to wyszukane dekoracje, ale calkowicie odmienily wnetrze mieszkania.
Zdjecia ciemne, bo aura  pochmurna.Dzis  rano padal u nas pierwszy maly snieg.
Ciag dalszy dekoracji nastapi.

9 komentarzy:

Anstahe pisze...

Dekoracja z sówkami i łyżwami jest prześliczna.

Przygody z drutami pisze...

Witaj,piekny.brokatowy.motyl,a.jakie.piekne.bombki,takie.niezwykle,nie.widczialam.jeszcze.takch.sa.po.prostu.sliczne,pozdrawiam.i.dziekuje

Wikera Potyczki pisze...

Ozdoby wszystkie są prześliczne, motyl taki romantyczny. Wyobrażam sobie jakie klimatyczne są teraz Twoje wnętrza.

Anonimowy pisze...

Wszystko piękne Alu droga a najfajniesze są te sówki i ten słój z szyszkami - ja jeszcze nie nie przygotowuję - brak weny chwilowy mam nadzieję -buziaki ślę - Marii

Lacrima pisze...

Wczoraj zaczęłam od powieszenia firanki i postawienia światełka w oknie. Syn na mnie nakrzyczał ze jest za wcześnie na takie ozdoby :( :) To sobie dalej upinam firanki. Cudnie u Ciebie . Bardzo mi sie podoba.

Barbara Bastamb pisze...

U mnie jeszcze nie ma dekoracji świątecznych ale czas zacząć.
Ty Ala szybka jesteś.Pozdrawiam cieplutko...

bozenas pisze...

Piękne to wszystko:)już chciałam napisać ,że podoba mi się wianek,a tu następne i następne cudeńka:)))super:)pozdrawiam

Nina S. pisze...

Wszystkie ozdoby są śliczne. Zainspirowałaś mnie, muszę nazbierać szyszek i wykonać z nich wykonać świąteczną dekorację. Pozdrawiam :)

Magda Juchniewicz pisze...

Poczułam zbliżające się Swięta!